onsdag 6. juli 2011

Hårete

Alle som kjenner meg vet at jeg er enormt tålmodig, og at hvis jeg ønsker meg noe kan jeg vente lenge og glede meg til den dagen jeg har mulighet til å skaffe det... -Oj, som jeg skulle ønske det var sant! Jeg er en utålmodig sjel dessverre, det kan være både positivt og negativ for så vidt, men for lommeboka er det sjeldent annet enn negativt. Allikevel; penger er ikke alt, og jeg er nå en happy camper!


Jeg har fått laaangt hår! Og denne gangen sitter det helt fast :) Hurra hei og hopp! Min kjære frisør Kari, på City Frisør, brukte 2 timer på å sette fast herligheten. Dette er en ny type fester som hverken limes direkte på håret eller inneholder metal som sliter håret tvert av. Tanken er at mitt eget hår vokser, og ettersom etterveksten blir tydlig, flytter vi bare etter håret. Dette kan man gjøre to-tre ganger, før det må tas helt ut. Da er forhåpentlig mitt blitt såpass at jeg klarer tanken på å ha det :P Jeg vil ikke si hva det koster, for jeg syns egentlig det er i overkant råflott... Så, nå går jeg og nyter en herlig omelett i sommervarmen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar