fredag 17. juni 2011

Update: bryllupsantrekk

Endelig er det klart for bryllup! Jeg gleder meg så masse! Jeg møtte den kommende bruden på butikken i sta, og hun fortalte at hun og brudgommen tilbringer natta hver for seg. Svanhild bor på Rica i natt og Simen bor hjemme. Akkurat sånn vil jeg gjøre det den dagen jeg gifter meg og. Ikke bare fordi jeg syns det er romantisk, men fordi jeg vet hvordan en vanlig morgen i Dalhøy-Sveen residensen ser ut, og en bryllupsmorgen ville mest sannsynlig endt i avlyst bryllup :P

Uansett... Skoen jeg bestilte fra Brandos var for små, så jeg har kjøpt nye.


Disse skoen har funnet veien hjem til meg, og passer perfekt til kjolen! Jeg hadde en liten kjoleutfording (*kremt* litt liten *kremt*), men det løste seg med en lekker hold in boxer fra Cubus. Hehe. Jeg lover dere, veeeldig sexy! :D :P Føler meg som en gammel, dvask sviske. Hva gjør man ikke for skjønnheten?

Jeg har kjøpt en hvit waterfall cardigan med trekvart ermer til å ha over skuldrene i kirka, samt en hvit clutch i samme stoff som skoene. Så i sted at clutchen er litt lysere enn skoene, men det får gå bra.

Jeg kommer til å sette opp i håret i en svær topp på ene sida, skal selvfølgelig bruke extensionhåret. Mulig jeg går for en sideflette, får se litt hva jeg føler for. Øredobbene blir enkle og classy, og ellers ingen smykker.

Nå skal jeg sette meg ned å slappe av, har bittelitt potetgull, men det frister faktisk ikke. Jeg er nemlig på en ny diett av diverse grunner, og den funker som fjell!! Det kan jeg fortelle mer om siden.

Ha en fin fredagskveld!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar