mandag 13. juni 2011

Kjærestefri

Einar har tatt turen til Oslo sammen med en kompis. Judas Priest har avskjedsturnè (hvilket de sikkert kommer til å ha to-tre ganger, typisk gamlisrockere), så de skal være der fra i dag til onsdag. Jeg og Beira er hjemme og passer huset. Einar reiste kl 6 i mårrest, mens jeg og Beira sov lenge. Vi like det sånn vi :)

Før helga fikk Einar en tidlig kjærestegave av meg - vi har jo vært sammen i 5 år - selv om dagen vår egentlig er i juli. Siden denne gaven krever at han ikke legger planer den 9. - 12. august, måtte jeg være tidlig ute. Vi skal nemlig til AMSTERDAM!! Hurra! Jeg har aldri vært der, og Einar sier alltid det er en plass jeg må se. Så, jeg tenkte why not? Det ble søren ingen upris heller. 3 netter på hotell pluss direktefly tur/retur. Gleder meg!



Nå skal jeg og Beira opp å ha filmmaraton. Dere klarer vel aldri å gjette hva som står for tur? ;)



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar