fredag 3. juni 2011

Nytt, langt hår ♥

Tilgi sjøldigginga (og det überskitne speilet), det er bare et forsøk på å vise håret mitt :P Haha. Jeg følte meg akkurat passe 14 år da jeg sto og tok bilde i speilet, men litt fjortisness må man tåle ;)





Jeg har aldri vært stor på å ha høret løst, det blir som oftest i veien syns jeg. Men, jeg er veldig glad i sideflette eller en høy hestehale som kan dras til ene sida. Jeg trenger litt trening i å feste clip ins'ene merker jeg, men det gikk da ikke så verst. Jeg er fornøyd jeg :D Og fargen blenda perfectly!

Jeg betalte 811 kr for håret, pluss frakt på 50-60 kroner. Håret kan rettes, krølles, vaskes osv. Jeg tenker å bruke mitt med ujevne mellomrom, og aller mest til fest eller når jeg vil være litt ekstra fin. Det er kjøpt på Locks&Bonds.

Pssst! Jeg kjenner allerede at jeg blir å sette på permanente extensions til høsten ;) Hihi.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar