lørdag 14. mai 2011

Oppe og itte græt

Jeg er, av merkelige grunner, igjen lysvåken kl 07:00 på en lørdag. Jeg har rydda litt og fått i Beira mat, og nå skal jeg straks klinke til med litt frokost selv. Jeg har en dag stappfull av planer, så jeg kommer nok til å være stuptrøtt når kvelden kommer.

Jeg var hos frisøren i går. Min faste frisør, Kari, var ikke der og jeg vurderte lenge å droppe hele greia. Jeg har et snev av frisørskrekk, det er nemlig ytters få frisører som skjønner hva jeg vil og hvordan jeg vil ha ting. Men, jeg tenkte at siden det kun var striping av ettervekst så gikk det nok bra. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Men... Denne fridørdama skulle absolutt vise meg at jeg kaan bruke krøllene mine, og ikke rette ut håret hver dag. Hun styla håret mitt og skikkelig fikk fram krøllene mine. Og, ja, krøllene mine kan være kjempefine med rette stylinga og en dynge med hårprodukter. Tingen er bare den, at jeg ser ut som et takras dagen etter. Og da må jeg enten rette ut håret, eller starte hele vask-ha i stylingkrem-føn-ha i mer stylingkrem-sett opp håret prosessen enda en gang.
See what I mean? Kråkereir!

Nå skal jeg spise frokost og dra rompa mi til City Syd. Der blir det storhandling av diverse middager og ting og tang vi trenger i hus. Det er også et par forberedelser som må på plass før 17. mai. Seint ute sa du? Jeg vet det, det er sånn hvert år :) Etter City Syd blir det Zumba på 3T Rosten før jeg setter nesa mot byen og møter Solveig. Ah, litt godt med mange planer, og litt stress. Blir godt med koselig kjærestekveld når jeg kommer hjem :)

God lørdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar