fredag 27. mai 2011

Buy buy

Å spare til langt hår tar tid, og krever tålmodighet. Sistnevnte har jeg aldri hatt, så jeg og Therese har nå bestilt oss clip in extensions fra Locks&Bonds :) Vi har bestilt i fargen tri-color. Nå må jeg bare komme meg til frisøren og få klippet til håret så det blender mest mulig. Søstra til Therese har kjøpt clip ins herfra, og hu ble kjempefin. Blenda helt perfekt og ser ekte ut. Hurra for langt hår i bryllupet til Simen og Svanhild!!


I tillegg til hår har jeg kjøpt meg sko til bryllupet :D Tror de blir kjempefine til den rosa kjolen min. Nå mangler jeg bare en passende clutch, så er antrekket i boks. Gleder meg!

 Pretty shoes!!

Simen og Svanhild har forresten kjøpt leiligheta vegg i vegg med våres, så nå blir vi naboer igjen :)


I morgen tidlig tar jeg og Einar flyet til Oslo. Vi reiser så videre til Asker for å hente denne finingen


Det er gliset sitt det! :D Einar har kjøpt seg drømmebilen sin nemlig. Jeg har ikke hørt annet enn hvor lykkelig han blir den dagen han kan kjøpe seg en BMW 635 CSi. Nå har endelig guttedrømmen gått i oppfyllelse. Dessuten har han sagt at dette blir en perfekt bryllupsbil, så jeg forventer intet annet enn en ring på fingeren ila kort tid ;) Haha. I wish!


Det var alt jeg ville dele for denne gang. Ha en fin helg!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar