lørdag 7. mai 2011

Det er helg!

Da er første uke i nyjobben over dere. Jeg er sliten med stor S og utropstegn bak, men det har vært spennende å lære så mye nytt. Utlært blir jeg sikkert ikke på hundre år, men jeg ser i hvert fall at jeg skal få det til - det er liksom ikke helt gresk for meg. Håper jeg er oppe og går fort som svint, sånn at jeg får vært litt produktiv :)

Som jeg skrev tidligere ligger kontorene våre i Lerkendal Stadion. I går trena Rosenborg inne på selve stadion, og akkurat idet jeg er inne på kontoret til sjefen min hører jeg en regle av svenske banneord og ser en akkurat passe hissig Jönsson strene ut mot en av spillerne. Jada, hvem andre enn Trond Olsen er det som klarer å få denne ellers så sindige fyren til å klikke? Nå er Trond Olsen igjen i mediassøkelys, ikke bare fordi han har utbrudd på trening, blir skjelt ut av trenern og stikker tidlig i dusjen. Men, han har altså klart å lire av seg: "- Ja, du kan si det sånn at det bygger seg opp over tid når man føler man har gjort en god kamp, og så får man ikke spille den neste kampen." Jeg kjenner jeg er forvirra, jeg vet ikke hvilke kamp Trond sikter til? Må vi tilbake til tida i Glimt for å finne kampen han referer til, eller har de spilt internkamp kanskje? Misforstå meg rett, I love Trond Olsen, ene og alene fordi han ligner på Snusmumriken i Mummidalen. Men, fotball er jeg mer usikker på om han mestrer...

 


































Okei, ikke så like da, men litt? Nesa og de store, spørrende øya :D


Apropos Rosenborg... I går tusla denne karen forbi mens vi satt og hadde pause.

For en utrolig pen mann!! Jim Larsen er dansk og spiller i forsvar for Rosenborg. Han mumla et lavt "Hei" når han gikk forbi oss, og jeg trodde jeg skulle dette i bakken. Stakkars mann, fire fnisete kvinnfolk som blir stille som i graven når han vandrer forbi. Eneste Randi på teamet, ei utrolig kul dame i 50-åra, som roper "HEI!". Haha. Jeg veksla mellom å ville dø og å kaste meg rundt halsen på han og gi han et stort nuss. Neste gang han sier hei skal jeg klare å lire av meg et hallo jeg også! Pene, pene mannen!


Nå skal jeg straks innta City Syd, har innsett at jeg ikke har treningsbukse som passer når det er varmt ute. Det er Zumba kl 12:30 i dag, og etter det skal jeg møte frøken Windstad i byen. Beiramor skal få en liten tur ut nå, hun skal nemlig være med til byen og da trenger hun ikke være utslitt først. En halvtime i byen er alt som trengs for at Beira skal sove laaangt utover kvelden. Mange inntrykk til en liten voffs :)


Ha en strålende lørdag! :D



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar