mandag 9. mai 2011

For en dag!

I dag har vært en utrolig flott dag!

Jeg sto opp 10 minutter tidligere enn jeg pleier, og som regel har jeg trangt med tid om morgenen. Men, i dag så har jeg på merksnodig vis hatt haugevis med tid. Jeg sto opp, dusja (hvilket jeg vanligvis ikke rekker), så kledde jeg på meg, sminka meg og hadde fortsatt 1 time til jeg måtte dra. Siden jeg hadde så god tid bestemte jeg meg for å gå en lang, fin tur med Beira - hun får vanligvis bare 15 minutt om morgenen - og enda når jeg kom hjem hadde jeg 30 minutter til jeg måtte dra. Jeg lagde meg et knekkebrød og et glass iskaldt vann og satt meg ute på terassen. Det har nemlig blitt sommer i Trondheim dere, 24 grader as we speak :) Beira og jeg koste oss litt ute, før jeg gikk inn og lagde godbit til henne og sa hadebra på mammavis ("Ha en fin dag, vennen min. Mamma e så glad i jenta si!" Haha. ;)) Så henta jeg ut sykkelen og sykla til jobb. På 1 time og 30 minutter rakk jeg alt dette! Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg fikk det til, er jeg bare veldig vimsete ellers?

Beira leker sheriff :) Bilde er tatt kl 07:20 - I like it!

Når jeg kom hjem fra jobb fortalte Einar at vi er bedt bedt i bryllup i juni - et nabopar som bodde i gamleblokka vår skal gifte seg! Vi har ikke hatt så mye kontakt med de før nå i seinere tid, så det var kjempekoselig og overraskende å bli bedt. Sitter med invitasjonen nå, og det ser så innmari gjennomført ut. Gleder meg masse til å se både lokaler, pynten og selvfølgelig brud og brudgom. Har en følelse av at det blir lekkert. Jente som jeg er har jeg selvfølgelig kjolen klar, bestilt fra H&M i dag og leveres uka før bryllupet (håper vi...).

Fin ja? :)
Siden det har vært sommer og sol i byen i dag har vi selvfølgelig også grilla. Så nå sitter jeg mett og god etter en halvtimes fotball med Beira, på banen nedenfor gamleblokka. Det er sjeldent jeg er fan av mandager, men den her har vært knall :D Utrolig hva sol gjør med kroppen! I morgen blir det sykling til jobben igjen, bikinikroppen på plass fortest mulig. ;)
 
Ha en super mandagskveld!


post signature

2 kommentarer: