onsdag 19. mai 2010

Siden sist

Det går litt tid mellom hver gang jeg skriver her, men det er fordi det skjer så utrolig mye om dagen! Hele mai har vært fyllt til randen med ulike aktiviteter og dermed blir pc'en nedprioritert. I det siste har det faktisk vært litt godt vær og, og da kan man ikke sitte inne å glo! Hehe.

På lørdag arrangerte vi Skurkefest faktisk, for dere som ikke skjønner hva det innebærer kan jeg fortelle at det er svært så enkelt ; du må kle deg ut som skurk for å få lov til å komme. Det var oppmøte i leiligheta vår kl 18:00 (gjett om naboene var storøyd) så ble vi fraktet videre til ei hytte på Granåsen. Folk hadde vært så utrolig kreative :D På hytta fikk vi sodd og de fleste ble nokså bedugget etterhvert. Moro!


Einar ble selvfølgelig igjen på hytta, mens jeg dro hjem for å gå tur med doggen. Søndag ble ryddedag og selv om det lukta varmt øl over hele fjøla da jeg kom opp, så ble det da faktisk reint og fint til slutt.

17. mai kom - gratulerer på etterskudd - og 17. mai gikk. Vi var hos foreldrene til Einar og spiste sodd, og utrolig nok var vi ikke lei etter lørdag. Det var kjempegodt! Det var planlagt en bytur oppi det hele, men Beirut var ikke helt i slag så vi fant ut at en tur til svigers var mer enn nok for det lille kreket.

Beira satt ikke pris på 17. mai sløyfa si :P

Det var altså helga som var og nå er vi allerede kommet til onsdag. Fredag pakker vi hund og bagasje i bilen og kjører sørover til Toten - lillesøster Inga skal nemlig konfirmeres. Vi er som vanlig overhodet ikke i rute - bunadsskjorta mi må vaskes og det må dresskjorta til Einar og. Jeg får vel bare hive meg i det. 

Ha en flott kveld! :)


2 kommentarer: