søndag 9. mai 2010

Fornøyd

I dag har jeg stått opp tidlig, jeg syns i hvert fall kl 08:00 på en søndag er tidlig. Planen var å jobbe overtid i dag, har litt ting å gjøre som er enklere å få gjort i fred og ro, men når det er så nydelig vær ute så kan jeg bare ikke sitte inne å jobbe! Jeg starter tidlig i morgen i stedet, så får jeg noen timer for meg selv.

Hele uka som har vært har i grunnen vært ei veldig bra uke. I starten av uka tok vi en snartur innom mamman til Einar for å levere no greier, og da vi var kommet inn døra fikk jeg overrekt denne

Gavekort på 50 min fotbehandling. Bare fordi hun ville være sinll!
Jeg må har verdens beste svigermor :) Tusen takk!

Litt etter litt kom vårvarmen også, og da er det bare herlig å gå tur med Beira. Hun har blitt så flink til å gå pent i bånd og har blitt mye roligere innendørs. Hver dag tar vi henne med ut på banen utafor blokka og lar henne springe fritt, kaster yndlingsballen hennes til henne og trener fot. Det lyser lykke av hele bikkja. Og faktisk så smiler hun - hun trekker munnvikene opp til hver side, slipper ut tunga og lager søte små pustelyder som rett og slett er koselyder fordi hun er fornøyd :)
Fine jenta mi :)
På fredag var jeg på fest med jobben. Jeg byttet team for en måneds tid siden og fikk da nye kollegaer og ny leder - en utrolig koselig og arti gjeng! Vi hadde Wii-turnering faktisk. Alle måtte måle seg og finne ut sin BMI og fysiske alder ved å stå på et Wii balance board, og den som kom nærmest sin faktiske alder vant en middag for to på AiSuma. Jeg gjorde mitt beste, og selv om BMI'en var som den skulle var min fysiske alder 37 :P Hihi. Så, jeg vant nok ingen middag den gangen her. Men, kjempearti at sjefen sjøl arrangerer sånne ting. Jeg avslutta kvelden tidlig, bare fordi jeg har erfart at det lønner seg å gi seg på topp. Hjemme ventet verdens beste kjæreste og en god og varm seng. En fredag etter min smak med andre ord!
Lørdag ble en fyllesjuk-/rydde-/tur-med-Beira-dag. Hvilket egentlig var helt greit etter fredagskvelden.
Jeg avslutta med goood pizza...
(Hvorfor
ser pizza så halvekkelt ut på bilder?)

 
 Og verdens beste, dog noe merkelige, armkrok ;) Hihi.

Håper alle har hatt en like fin uke som meg, og ser vårtegn over alt hvor de går :) Nå skal jeg ut i sola og kose meg. Tudeluuuu!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar