onsdag 4. mars 2015

Sneak peak: Barnerom

Når jeg skriver dette er strengt tatt døra fjerna, luka til knelofte fjernet for beising, maskeringstapen borte og vinduskarmen malt hvit. Jo, også har Einar lagt ferdig alt gulvet inne på rommet. I morgen satser vi på å få på plass ny, hvit dør. Listverket er Mina-jobb, forutsatt at lillebror blir på den siden av magen han er i dag, men det blir ikke før til helga. -Emma fikk en tur i barnehagen i dag, og ved henting klokka 15:00 var det en febersjuk, pjusk og sliten Emma som møtte meg. Så, nå kjører vi runde to. Denne gangen kombinert tannfrembrudd og forkjølelse. Hun ligger oppe på rommet vårt nå, hoster og jamrer i søvne. Stakkar liten kropp. Jeg blir nok straks å tusle opp til henne, men måtte ha en liten mamma-pause på sofaen før jeg tar kveld.

Enjoy!




Fun fact: Det er ikke langt mellom husene her, og nærmeste nabo har rødt hus. Når sola skinner på veggen deres, reflekteres rødfargen inn vinduet og motstående vegg får et rosaskjær som i grunn var ganske fascinerende og koselig. Gleder meg enormt til å innrede dette rommet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar