torsdag 12. mars 2015

Hvor er Willy?

8. mars kom og 8. mars gikk... Nå er det 12. mars og ingen baby har kommet enda. Ja, og nå skal han ikke hete Willy altså, men det var det beste jeg kunne komme på som tittel.

For hver dag som går blir jeg hakket mer muggen, hvilket man egentlig ikke skulle tro gikk an, for jeg er seriøst supergrønn og hårete. Tror ikke Einar er superimponert over hormontrollet som har bosatt seg i kona hans. Man, hva skal man gjøre? Det er tungt, vondt, med daglige maserier som strengt tatt kommer jevnlig, men aldri tar seg opp. Fun! Så, jeg sitter her og synes synd på meg selv (igjen). For øyeblikket spiser jeg smågodt og ser på Fødeavdelingen. En av damene som er med hyler som en stukken gris, og er rasende fordi ingen kan hjelpe. Så, akkurat her jeg sitter nå, tenker jeg at han egentlig bare kan holde seg der han her. Tror vi hopper over hele fødselsgreia den gangen her. Det er jo stengt tatt VONDT! I morgen blir det overtidskontroll, så får vi se hva de sier da.

Enn så lenge skal jeg holde meg i ro, sammen med bestekompisen min - Candy King!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar