onsdag 4. desember 2013

Ønskelister til jul

Først av alt:


Denne lille rakker'n har blitt ett helt år! Stor og flott feiring med familien, en akkurat passe gira Emma - lykkelig over å være center of attention, og en sliten mamma og pappa som nøt synet av den lille jenta vår som sprada rundt på gulvet. Herlig :)

Nå er det faktisk duket for jul og julegaver. Jeg har faktisk ikke vært så "julegira" i år som årene før. Jeg har riktignok gleda meg, men ikke på samme måte og ikke like intenst. Jeg tror det kommer av nettopp bursdagen til Emma, den har fått så og si alt fokus. Kakebaking, gavekjøping og innpakking og pynting. Jeg går jo med så mange planer i hodet, så det var nok ikke plass til så mange juleplaner.

Bare for å gjøre det enkelt har jeg laget en liten ønskelite for både Emma og meg. Emma har fortsatt noen ønsker til tross for fantastiske gaver på bursdagen, og jeg har klart å lappe sammen en ønskeliste til tross for at jeg føler at jeg har "alt".

 
Til Emma



1. EasyGro Nature vognpose
2. Ullundertøy/ullklær (type tynnull) - bodyer, heldresser, bukser, luer, votter og sokker
3. Lue fra Kivat
4. Bergans Junior bæremeis
5. Diverse bøker
6. DVD-spiller til bil
7. Regndress fra MeMini
8. Diverse puslespill
9. Tallerkenhylle fra Ikea



Til mamma


1. Genser fra Björkvin (Psst! På salg hos junkyard.no)
2. Fjellräven turbukse
3. Champagneglass fra Ritzenhoff
4. Jerngryte fra Le Creuset i hvit
5. Bestikk fra Fiskars
6. Gavekort på diverse kjøpesenter
7. Lue fra Barts, finnes hos nelly.com
8. Abonnement på Rom 1-2-3
9. "Strikk" - bok for å lære meg å strikke ;)
10. Steinkul klokke fra Diesel! Herremodel egentlig, men pyttsann!


Det var ønskelister. Veldig greit i  forhold til Emma hvert fall, for hun har jo så mye, samtidig som hun mangler så mye. Vokser jo i  rekortdfart (78 cm og 11635 gram ved forrige kontroll). Og, siden romme skal oppgraderes i løper av vinteren, er det jo greit å ønske ting til det også. Nuvel.

Nå er det leggetid i Framheim-huset. Einar har alleredet snorka i to timer, så nå får jeg vel dra han med meg opp.

God kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar