fredag 15. mars 2013

Pust i bakken

Kjære min hellige sofakrok! Nå... Nå er jeg sliten nå!

Emma holder på å få tenner. Hun suuuutrer herfra til månen. Det vil si, hun hyler. Stakkar liten. Det er tydelig to store kuler på nedsida og jeg kan kjenne taggene på de små mini-tennene. Bittelille jenta vår. Så, i dag har hun hatt show på Sirkus Shopping. Hyla som en stukken gris rett og slett. Huff, jeg får vondt av henne også blir jeg så stressa. Hun var jo så trøtt, men fikk ikke til å sove. Vi prøvde masse forskjellig, og til slutt fant jeg ut at hun måtte ha på lua si for å få sove. Hun som alltid har hata å ha på lue, klikker i vinkel når den tas på. Hehe. Det skal ikke være lett å skjønne alt altså :)

Nå har hun fått en god porsjon grøt og en flaske med melk. Måtte stryke panna og holde smokken en stund for den skulle hun bare tygge på. Så måtte jeg holde hånda til hun sovna. Hun er jo så søt også :) Verdens beste når hun er blid. Smiler og ler av alt. Kjefter og står i når hun ligger på babygymen og ikke får tak i leken hun vil ha. Morsom! Tenker at når vi er ferdig med disse tannplagene så kommer hun til å utvikle seg masse. Hun har alledere rullet over til sida èn gang, men siden har det vært stopp. Hun skal sitte i vogna og se seg rundt, så må bygge opp med pute når hun ikke sover. Hun prøver å løfte seg når hun ligger og, løfter opp hodet framover og vil opp. Er det vanlig når de er så små?

Einar er på vei hjem fra Tyskland og jeg skal prøve å holde meg våken mens jeg venter på at han kommer hjem. Spørs om jeg slokner lenge før det.

Da er det Crispo, Sørlands Chips og Cola time :D Enjoy helga!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar