lørdag 9. mars 2013

Helg!

Da er lørdag her igjen da, ukene raser jo avgårde! Vi var en tur i byen i går og har vært en tur på BarnasHus i dag. Emma begynner å bli kjempeflink på å sove i vogn og da er det jo ingen sak og ha hu med ut :) Forrige gang vi tok buss var det jo ikke sånn veldig suksess, men i går sov hu seg gjennom bussturen, kafèbesøk og sovne jammen meg på bussen hjem også! Når vi kom hjem så jeg mitt snitt til å hente ut Beira, slik at vi kunne kose oss på banen mens Emma sov. Vi har jo hatt kjempevær her de siste dagene, strålende sol fra skyfri himmel - skikkelig påskevær.

De to siste dagene har jo endt i litt shopping... (Kremt) Vi fikk nemlig en gave til Emma, en drakt, som viste seg å være for liten. Derfor tenkte jeg det var greit å bytte den i en dress hun kan bruke nå.


Denne har jeg kikka på før, den er fra Claire.dk og er perfekt ute i vogna for eksempel. Emma skal jo ligge med halve overkroppen og armene over dunposen, hvilket blir alt for kaldt når vi har -6 grader som i dag. Med en tynn lue og hetta pakket godt rundt hodet så er denne superfin. Helt greit når man kan kjøpe dress til 80 kr :)

I tillegg tenkte jeg at jeg skulle slå til på salget som har vært på Reima dresser på BarnasHus. I januar neste år begynner hun jo i barnehagen og dress er dyrt. Så, i dag dura vi til salget og der hadde de èn Reima dress igjen i størrelse 86.

Med pelskrage faktisk! :)
Denne størrelsen er egentlig for 1,5 år, men siden Emma er så lang og hun ikke begynner i barnehagen før hun er 13,5 måned så tenkte jeg det var greit å heller ha noe som er romslig. Reima er jo kjent for å være de beste dressene, så da er det greit å spare 600 kr på et sånt kjøp.

Mett og fornøyd, og veeeldig trøtt!


For øyeblikket ligger supersøtisen ute på verandaen og sover. Hun våkner etter 30 minutt og da må mor til pers og vugge tilbake i søvn - noen ganger går det andre ganger ikke. Før hun la seg fikk hun en porsjon grøt og ei flaske med melk.



Da er det vuggetid hører jeg. Det må løpes! Hej nooo!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar