onsdag 27. mars 2013

Ojoj!

Når jeg logget på bloggen i dag, så jeg at den 25. mars hadde bloggen hatt 53 sidevisninger. 53? Ikke akkurat noen "topplister" å skimte for min del :P Men, jeg syns jo det er mange. Jeg vet om 6 stykker som av og til leser bloggen min, så hva skjedde med tallet 53? Haha. Tenker på de som har 100.000 unike lesere og den slags hver dag... De må jo bli sprø. "Ja, jeg vet om 20 stykker som leser min blogg. Hvem er de 99.980 andre?" Stakkars mennesker!

Uansett, det var ikke det jeg logget meg inn for å skrive. Jeg har nemlig lagt inn bestilling hos min mor på en ny Mariusgenser, men med litt andre farge. I dag kom jeg over dette bildet:

Hvor kul er ikke denne!?




Jeg har spurt om mamma kan strikke i grå, hvit og lilla, så hodeskallene ville uansett ikke blitt veldig synlig. Jeg syns jo den var kjempestilig. Kanskje litt harry? Hihi. Hva føler dere 53 lesere? Haha. Jeg ser for meg at siden hvitfargen og gråfargen ikke skaper like stor kontrast som det blå og hvite gjør, så kunne det blitt en litt snedig detalje som ingen tenkte over før de virkelig kikka. Oooh, Einar skulle jo hatt en også! Sjørøver-Einar, som en gang i tiden forsøkte å lære seg Kaptein Sortebill på trekkspill. I grunn rart at vi gifter oss om 3 måneder, ene og alene på grunn av det trekkspillet!


I dag er en sånn dag jeg ikke aner hva jeg og Emma skal finne på. Kanskje vi er i det crazy hjørnet og leker litt på lekematta, eller kanskje vi slår på stortromma og leker på babygymen istedet... Jeg må innrømme jeg gleder meg til det er mulig å gjøre litt med henne, og til hun kan sitte i sportsvogna og følge med slik at vogna ikke bare er en kilde til søvn. Ser for meg hun kommer til å bli en liten turbo, springende rundt å studere verden. Jeg satt visst knapt nok i ro etter jeg lærte å bevege meg, så jeg må vel bare være forberedt! :)

Da spraker det i baby call'en. Jeg håper å rekke et par brødskiver før moroa bryter løs. Det er vel strengt tatt påskeferie for de fleste, men siden Einar jobber torsdag og fredag blir det lite påske feeling her i gården. Nuvel...


God påskeferie alle sammen!




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar