tirsdag 29. januar 2013

Emma ♥

På torsdag ble Emma 2 måneder gammel! Det er faktisk sant at tida går veldig fort, og jeg syns det er trist at hun vokser så innmari fort. Har tatt litt bilder av henne for å "huske på" hvor liten hun faktisk er nå, for frykter at tiden bare kommer til å gå fortere og at plutselig skal hun i barnehagen.








På enkelte bilder syns jeg hun ligner masse på meg, mens på andre bilder ser jeg kun Einar. Det er nok øynene som gjør at jeg ser meg selv så godt, spesielt på tredje bilde. Fine jenta vår ♥

For øyeblikket er både jeg og Emma forkjøla. Sola skinner som bare det og det er faktisk plussgrader ute. Håper veldig at været holder til vi blir friske og jeg kan ta med Emma ut. Såå klar for vår og bar bakke i grunn, om 2-3 måneder er våren her for fullt og det blir bra! I mai sitter sikkert Emma i vogna også, og det kommer til å bli artig. Blir gøy å se henne oppleve verden utenfor :)

Nå må jeg plukke opp Ems fra vogga si. Ha en super tirsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar