søndag 6. januar 2013

Finally!

Etter mye om og men, har vi endelig kjøpt oss ny seng! Senga vi har nå er godt over 10 år gammel, og tilhørte i sin tid Einar. Den er 150 cm bred og begrepet "ihjel-liggi" er sånn passe dekkende beskrivelse. Med Einar, meg, Beira og Emma i senga er en meter og femti litt lite rett og slett...

På lørdag var vi derfor på Skeidar og kjøpte oss denne herligheten.

Dette er en Wonderland SL3. I størrelse 180*200 cm. Vi valgte å droppe hodegavl, siden vi har den fancy bronse-veggen vår bak senga, istedet har vi ben lik det i enden av senga over. Vi får den om 2-3 uker og jeg gleder(!) meg! Nå er det ikke slik at Emma deler seng med oss om natta, men nattamming og kos på morgenen gjør at vi av og til er tre stykker oppi der. Da kommer de ekstra 30 cm til å komme godt med :)

Nå skal jeg nyte de siste minuttene jeg har for meg selv - Einar er hos foreldrene sine med Emma, så jeg har faktisk hatt hele tre timer(!!) for meg selv i kveld. Hva gjør jeg med denne dyrebare tida? -Rydder selvfølgelig. Hmm... Neste gang skal jeg gjøre nada! Kanskje...


Da sier jeg god ukestart fra Emma og meg!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar