torsdag 7. februar 2013

Good morning!

Nå er det 30 minutter siden Emma fikk mat, og nå ligger hun og sover søtt i senga si. Vel, søtt og søtt, det kommer noen mindre søte lyder over baby call'en innimellom :)

I dag tror jeg at jeg skal driste meg til å ta med Emma på sin første busstur. Hun er mindre glad i vogna si, hvert fall når den står i ro, men jeg må til byen og hente takkekortene hennes på Japan Photo. Det bør være rett ned og rett opp igjen, men hvis Emma finner det for godt å hyle både på tur opp og på tur ned, så kan det bli en lang tur... Dessuten er det et kapitel for seg selv å kle ungen - hun er så varmblodig. Det er jo faktisk vinter ute og Emma er en baby så hun må kles godt. Bah... Wish me luck!

I kveld skal vi faktisk til  Lerflaten Gård, hvor bryllupet vårt skal stå, for å legge en liten plan for blant annet bordplassering. Cateringselskapet vi bruker, Frati Catering, skal bli med og inspisere kjøkkenet. Tenk, i går var det bare 5 måneder til vi gifter oss! :o Skummelt! Føler vi har så mye som må ordnes. Stresser litt merker jeg. Jeg må ordne med en syerske som kan sy inn, ut og opp kjolen min :P Også må vi få somla oss til å sende ut invitasjoner. Ellers er vel det meste på plass faktisk, bare detaljer og "småplukk". Det er ikke bare-bare og avholde bryllupsfest heller gitt. Gleder meg i hvert fall masse til befaring i dag, da kan vi begynne å planlegge bordsetting osv. Blir mer virkelig på et vis :)

Da er det på tide med kjøkkentjeneste før sjefen våkner. God torsdag!
Edit: sprakinga i baby call'en tilsier at det rakk jeg ikke.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar