fredag 2. mars 2012

TGIF

Ojsann, her er det lenge siden jeg har vært innom!

Jeg har rett og slett hverken tid eller ork til å oppdatere for tiden. Men, nå er det littegrann roligere så jeg kan jo gi en liten oppdatering på ståa.

Oppussinga snegler seg framover. Den gode gamle ting tar tid, gjelder nok her også. Taket er for så vidt ferdigmalt, så nå gjenstår 2 strøk maling på veggene, et stræl gråmaling der tapeten skal være og så legging av tapet. Mens maleren holder på med dette skal jeg og Einar sette opp panelveggen på soverommet, legge gipsen i gangtaket og sette opp den siste lille veggen. Så fort dette er sparklet og malt, blir det legging av gulv. Phu... Jeg har et nytt mål inne i hodet mitt, og det er den 25. mars - da stiller vi klokka til sommertid, så det er en bra dead line og sikte seg inn på :)

Ellers har jeg tilbrakt kveldene mine på Falck. Det har vært to hunder inne, og jeg har hatt vaktuke. En husky og en blandingshund som minner om en pitbull/amstaff. Jeg har forelska meg helt i blandingshunden! Hun er så søt og kosete. Skal sitte i fanget når hun spiser maten sin, og skal nusse heeele tiden. Huskyen ble hentet i går, og blandingen drar på kennel i  dag. Alltid fint når det ordner seg :) Trist å gå fra de hver kveld, så det er så godt å tenke på at de enten er hjemme igjen eller er en plass som er mer passende over lengre tid. Det er veldig godt å tenke på at man kan hjelpe de når de er der, og at man faktisk gjør noe som gir litt mening. Men, det er aldri bra når de blir stående for lenge!

Ellers.... Våren er på vei til Trondheim, 1. mars hadde vi sol og plussgrader og det skal visst fortsette i samme stuket. Helt greit for meg, jeg vil nemlig ut å bruke Converse'ene mine :D

Da sier jeg hei hopp! Legger ut noen bilder fra Rammstein konserten når jeg får somlet meg til å legge de over på PC'en. Enn så lenge - ha en super helg!




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar