torsdag 8. mars 2012

Skyvedørsgarderobe: check!


I går bestilte vi skyvedørsgarderobe til soverommet vårt :) Den hvite døra rett frem, er den vi har bestilt. Det blir tre dører til sammen, og alle tre er i Topaz Heltre fra Langlo. Det kommer til å bli lekkert!


Innredningen blir veldig enkel med en trådhylleseksjon på hver side, og oppheng for klær i midten. Etter hvert blir jeg nok å supplere litt med innredningsartikler fra Ikea, men det får bli etter jeg har sett skatteoppgjøret.


Ting fra Ikea som er velkommen inn i skyvedørsgarderoben vår:
Oppbevaring til sko - blir vel helst til meg den der.
Oppbevaring til belter,slips,skjerf og lignende. Denne tror jeg hadde vært kjekk og ha for begge to.

 
Oppbevaringsbokser til sko. For eksempel vinterstøvletter på sommeren og flip flops på vinteren.

Og kanskje et par slike "mini kommoder" til undertøy og sokker.

Vi får se litt hva det blir til, men jeg har noen ideer for å få plass til enda mere i den lekre garderoben vår. En form for skooppbevaring må jeg ha uansett, de stakkars finskoene mine ligger bare og slenger i dag :(

Vel, da er det bare å gyve løs på torsdagen. I morgen er det helg og Valentourettes på Samfundet! :D God torsdag!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar