torsdag 4. august 2011

Ferie, at last!

Nå har jeg satt meg ned for å ta en liten pause fra pakking, rydding og mas.
Har vært en snartur i byen, og spist lunsj med Therese. Fikk hilsa på noen gode, gamle kollegaer på Vital også. Koselig :) Bestefar skal feire 75-årsdagen sin på lørdag, så jeg har vært og kjøpt en liten gave til han. Han har krevd at vi ikke gir noen gaver, hvilket mamma mente vi burde respektere, men den gang ei. 75 år er en stort dag og da har man ikke respekt for de som ikke vil ha gaver ;P

Jeg har igjen å pakke kofferten min, alt annet er på plass. Jeg aner ikke hva jeg skal pakke med meg. Jeg kommer garantert til å ta med alt for mye. Må ha en liten sanering inne i hodet mitt, prøve å finne ut hva jeg faktisk trenger. Det er meldt regn og 16-17 grader, men man vet jo aldri.


Bagen til Beira er ferdigpakka. Leker, godbiter og mat er liksom en smal sak å pakke. Hun trenger ikke mange skift, og ser likedan ut til hverdags som til fest. Heldiggrisen!

Jeg får vel sette i gang da. Wish me luck!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar