søndag 21. august 2011

Brudekjole

Jeg leser alt jeg kan komme over om bryllup for tiden. Suger inn inntrykk og bilder, og lager små kollasjer inne i hodet mitt. Vi har en temmelig klar idè om hvordan bryllupet skal være, men noen ting er bare ikke lett å bestemme seg for. Les: brudekjole.

Jeg har som de fleste jenter sniktitta på brudekjoler siden jeg og Einar ble sammen. Disse har blitt lagra underst under i en undermappe kalt "B" sånn at den stakkars gutten ikke skulle få panikk i det han så bildemappa med ørten brudekjoler i. Snittet på kjolen var enkelt. Jeg er bredskuldra og burde derfor droppe alt som heter stropper, langerma kjole vil jeg ikke ha, så da var det ikke mange alternativene igjen. Jeg ville heller ikke ha noen blautkakekjole. Det er utrolig fint på rette person, men jeg hadde kommet til å druka. I tillegg kan jeg ikke se for meg å tilbringe en hel dag i noe som ser ut som en kremtopp.

Da jeg var hjemme i sommer var søstrene mine, mamma og jeg på Gjøvik og kikka på kjoler. Der fant jeg den perfekte kjolen! Det er akkurat sånn den skal se ut! Så nå er den bestilt :) Det er 4 måneders leveringstid, så jeg tipper den ankommer over nyttår engang. Jeg må legge den opp litt og sy den inn, så det er godt å ha noen måneder på seg før den store dagen. Jeg kan selvfølgelig ikke legge ut bilde av kjolen her, min kommende ektemann er en liten snik og han skal på ingen måte se kjolen før den store dagen!





Det finnes ufattelig mange kjoler. Noe for enhver smak rett og slett. Ingen av kjolen over er den jeg skal ha, men jeg syns alle er flotte på sitt vis. Gleder meg enormt til Einar skal se kjolen! 




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar