fredag 11. mars 2011

Kake...

Nå er jeg tilbake etter en 2-dagers tur til Åre sammen med jobben. Vi reiste tidlig torsdag og var tilbake fredag kl 16:00. Vi bodde på et utrolig fint hotell, Copperhill Mountain Lodge, og det er akkurat like fint som det ser ut på bildene. Hotellet har eget spa og ligger midt i alpinbakken. Dersom du planlegger kjærestetur eller venninnetur bør du virkelig vurdere denne plassen! Vi testa ut spaet i dag, og det var helt perfekt!


Nå sitter jeg godt planta i sofaen med cola, Crispo og Sørlandschips. Jeg er altså så sliten etter den turen, at jeg nesten vurderer å legge meg snart. Beira er enig tror jeg, hun ligger som et slakt nedafor sofaen og snorker :) Einar er på fest med jobben sin, for å feire at anlegget han jobber på er ferdigstilt. Neste uke begynner han å jobbe i byen, og da blir vi buss budies til jobb ;D Vi var på City Lade og kjøpte klær til han før i dag, for han hadde visst ingenting å ha på i kveld. En genser, bukse og jakke senere, tuslet vi ut av Jack & Jones. Og fy søren så stilig han ble :D


Om en ukes tid, reiser jeg og Therese til London!! Iiiiik! Det gledes :D Jeg har saumfart nettsidene til TopShop, Miss Selfridge, River Island, Urban Outfitters og New Look. Jeg skal nok enkelt klare å bruke opp pengene mine jah!



Ha en nydelig helg søtuser!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar