onsdag 16. februar 2011

Blogg?

Min kjære Kari har lagt inn en kommentar om at jeg aldri blogger lenger, og det har hun jo helt rett i. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive om, det blir jo bare som en dagbok, og det er vel ikke spennende for noen... Så, jeg vet ikke riktig om bloggen skal slettes eller om jeg kanskje vil blogge litt allikevel. Det kan jo kanskje fungere som en dagbok, selv om jeg ikke skrive ofte og ingen egentlig orker å lese.

Hehe. Det her ble jo også et dagbokinnlegg :P Nei, man får sove på det tenker jeg. Kari, du får gi meg inspo du da, til hva i alle dager man skal skrive om når hverdag er hverdag og helgene er en anledning til å slappe av å gjøre ingenting ;P Up for the challenge?

post signature

3 kommentarer:

  1. Jeg sjekker bloggen din ofte jeg! :)
    Jeg har perioder hvor jeg blogger og større perioder hvor jeg ikke blogger i det hele tatt :p

    Ikke slett den ,skriv når du har lyst :-)

    SvarSlett
  2. Godt å høre fra deg igjen. Jeg er ingen blogger, men det er du:) Jeg følger bloggen din daglig, så du kan ikke si at du ikke har lesere ;) GO MINA!

    SvarSlett
  3. Jeg synes du kunne blogget om hva du gjør, hvordan det går med gullet til Tante Inga, huset, innkjøp og alt sånt som vi på Toten liker å høre om (:

    -lillesøster

    SvarSlett