mandag 14. mars 2011

Look what I've got!

 
Einar har vært en godklump og veksla inn 100 £ til meg, slik at jeg har enda litt mer å bruke i London! ♥ Jeg er så klar for turen nå, dagene mot søndag kommer til å gå s-a-k-t-e. 6000 kr på shopping? -Hell yeah!!


Ellers må jeg jo gi en liten Beira-oppdatering. Hun har nemlig fått nesemidd :D Haha. Hu går rundt og lager en utrolig merkelig lyd, blanding mellom snork og grynt, og er totalt forvirra. Ingenting lukter vel som vanlig, så til og med senga hennes virker fremmed for hu stakkar. Lille jenta mi har nå sitt å stri med.


Bor det sånne i nesa til Beirut?

Da tenker jeg at jeg har skrevet nok for i dag. Penger og midd er altså det jeg føler et behov for å dele med dere i dag. Jaja, det er bedre en ittno!

Flott mandag til alle sammen! Hvert fall de tre som hevder å lese bloggen min ;)



post signature

2 kommentarer: