fredag 10. desember 2010

Sicko

Min kropp er lastet med basiller...

Jeppda, nok en gang har imunforsvaret mitt backet under for ekle influensabasiller, og da sier kroppen stopp. Jeg har vært dårlig hele uka, men på onsdag innså jeg at det var på tide å kaste inn håndkle - satt på jobb og svetta som en gris, inntulla i et pledd fordi jeg frøs. Av og til må man høre på kroppen og. Hvert fall, siden da har jeg vært kake og knapt nok orket å sette inn i oppvaskmaskina. Det setter seg så innmari i ryggen til meg, kjennes ut som jeg har trena samtlige muskelgrupper i ryggen og det er slitsomt å sitte/ligge/stå...

I morgen skal vi på julebord. En kollega og venn av Einar har samla en fin gjeng og det skal spises middag på Egon. Ikke min favoritt, men selskapet er koselig så da blir det nok bra :) For min del blir det nok en rolig kveld hvor jeg sikkert vil hjem kl 22 :P Men, jeg skal prøve - blir jo mitt eneste julebord i år!

Før i dag tok jeg derfor mot til meg og skulle finne ut hvilke kjole jeg skulle ha på. Det henger en rundt 10 kjoler i skapet så jeg tenkte at i hvert fall èn av de burde bli fin. Ingen av de, og da mener jeg ingen, passet. Jeg har ikke gått opp i vekt i det siste, jeg har vel heller fått strammet opp litt, men allikevel måtte jeg gi opp. Slukøra og feberklam tok jeg derfor en kjapp tur til City Syd, strena inn på BikBok hvor det er 40% på alle kjoler og skjørt, og 20 min senere var jeg hjemme igjen i leiligheta med en søt (rosa?!) kjole i posen.

Front

Back

Egentlig ikke helt min stil, men den er søt og fin nok. Blir nok Bianco-skoene som jeg er så glad i til kjolen, og noen litt store øredobber. Det holder lenge det tror jeg. Blir som en stor rosa sukkerspinn jeg nå...

Nå skal jeg ta meg en dusj før yndlingskjæresten kommer hjem fra julemøte med jobben. Jeg skulle egentlig hente både han og Øyvind og Kurt, men heldig for meg så blir de frakta hjem av en annen kollega. Det er råsleipt ute, så jeg har ikke lyst til å kjøre bil. Ibux og cola er nok det som passer seg best for meg i kveld :)

Ha en fin fredagskveld!



post signature


PS: Bilder av oppussinga kommer snart. Jeg må bare huske å ta de ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar