onsdag 22. desember 2010

Bitte lille julaften

Nå nærmer det seg med stormskritt. Alle hjem er vasket og pyntet, de aller fleste har gavene på plass og julefreden kan snart begynne å senke seg. For min del kommer julefreden i morgen kl 11:00, da tar jeg juleferie. Vi har bittelitt igjen av julevasken, og som Einar sa så fint "vi har igjen å puss opp oss sjøl litt". Mens vi venter tenkte jeg å legge ut noen bilder som i hvert fall gir meg litt julesteming :)






Straks er det leggetid for slitne jenter, men jeg gleder meg så innmari til julaften at jeg neppe får sove. Gleder meg til å dele ut gavene og spesielt se ansiktet til Einar når han får sin! Jeg tror han blir riktig så glad nemlig ;) Først venter lille julaften med venninnelunsj på Solsiden, julegrøt hos svigers med søte tantebarn og tv-kveld med Hilde Hummelvold og (yndligen min) Trond-Viggo Torgersen. Ah, jula er så fantstisk!

Ha en strålende bitte lille julaften, la julefreden senke seg og kos deg i påvente av den store dagen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar