tirsdag 14. desember 2010

Juletre

Nettopp kommet hjem fra en kjempefin konsert i Nidarosdomen. Fikk både julestemning og julero må jeg si :) Må bli en tradisjon det der nå tror jeg. Gøy å  gjøre noe annet en tirsdags kveld og.
Før jeg faller helt til ro i sofaen med rundstykker, te og Grey's Anatomy, skal jeg bare legge inn et bilde av juletreet vårt. Jeg ble spesielt fornøyd i år - både fordi vi kjøpt det fullt av snø og ikke var helt sikre på hvordan det kom til å se ut, og fordi det passer perfekt mellom sofaen og spisebordet. Det kunne ikke være for bredt, men jeg ville heller ikke ha et pistrete og stusselig tre som knapt nok har livsglede.

Fin ja? Også lukter det skikkelig jul i heimen nå. Vi har pleid å ha edelgran før om årene, men i fjor og i år ville vi ha den gode, gamle grana da den strengt tatt er mye grønnere og dermed ser friskere ut. Du kan faktsik såvidt skimte den fancy design tapeten vår i bakgrunn også ser jeg ;)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar