tirsdag 21. september 2010

Usj

Nå sitter jeg "hjemme" i Klæbu. Nesa er hoven, øynene er hovne, halsen er vond, ørene stikker og jeg begynner å lure på om det sitter en fyr med stortromme inni hodet mitt. Jeg er supersliten og jeg ser ganske herja ut og. Det er nok bare en god gammeldags forkjølelse, men den er kraftig nok til å slå meg ut. Jeg håper bare feberen holder seg unna, for kommer den så blir tilnærmet lik døende og med den kommer også den intense selvmedlidenheten. Stakkar Einar!

Jeg orker egentlig ikke sitte foran pc'en og jeg syns Vår Staude på God Morgen Norge roooper inn i øret mitt. Jeg skal en tur til legen kl 13:00, og inntil da tror jeg bare jeg skal holde senga. Kommer sikkert til å ha mareritt om Vår...

Skriver mer senere.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar