søndag 6. september 2009

Herlig septemberhelg

September kom veldig fort på meg i år. Plutselig var sommern over og høsten har i aller høyeste grad meldt sin ankomst. Jeg syns for så vidt høsten er en veldig fin årstid - fine farger, høstlukt og den litt kalde klare lufta som gjør at høstsko, høstjakker og luer på tas frem :)
De fine fargene har vel enda ikke dukket opp, men gresset ute begynner i hvert fall å bli gult og da er det vel bare snakk om dager før orange og rødt melde seg og.

Jeg har i hvert fall hatt ei veldig fin og rolig helg. Beira har stått i fokus, og hu kreve absolutt sitt! Vi hadde forberedt oss veldig godt på forhånd, men det er MYE jobb! Hu er absolutt verdt det, den lille hjerteknuser'n vår, men alle som ønsker å anskaffe seg hund skal vite at det krever veldig mye av deg og tålmodighet er nøkkelordet gjennom hele dagen! Men når hu er sliten og litt lei, og krøller seg sammen i fanget mitt og sovner, da er jeg verdens heldigste valpemamma!

Lørdag var jeg en tur hos Elise, hun har bursdag på mandag og skulle derfor feire med noen venninner. Koselig å være med Elise, hu er alltid så blid og glad og fantastisk arti på fylla. Jeg drakk selvfølgelig ikke, ville vært dårlig gjort ovenfor Einar å ligge fyllesyk i dag med tanke på hvor mye jobb Beira er. Men, det var superkos læll :) Hanne, Kristina, Karina, Elise og meg satt og jabba og flira om alt det vi jenter trenger å få snakka om da gutta ikke er der. Herlig!

I dag, søndag, kom Kristina på besøk sammen med kjæresten sin Johan og rottweilern sin Dina. Beira var litt skeptisk til den store rottweilerjenta, men Dina var så flink og tålmodig med henne så det gikk bare fint. Så stolt av Gullet mitt asså!

Håper dere har hatt en like fin helg som meg :) God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar