søndag 21. juni 2009

Baaah...

Jadda, nå er jeg sykmeldt igjen... Jeg har en rygg som krangler veeeldig og jeg er så griselei av å våkne om natta av hodepine og nakkevondt uansett hvordan jeg ligger. Heldgivis hadde legen noen gode råd for hva jeg kan gjøre, imotsetning til sist gang da jeg ble sendt hjem med resept på piller og sykemelding i en måned... Hmpf...

Oppskrift på frisk og god rygg ifølge fastlegen:
1. Start hver morgen med en lang, varm dusj. Det varmer opp musklaturen.
2. Gå laaange turer, helst i marka.
3. Varm opp skikkelig godt og kjør på med en runde styrketrening. Det skal gjøre vondt sier legen.
4. Tøy ut lenge, lenge, leeeenge! Jo vondere det gjør, desto bedre er det.

Min måte å få til dette på:
1. Varm, lang dusj er vel strengt tatt det enkleste å gjennomføre :)
2. Prøve å få med Einar å gå litt, fylle mp3spillern med go'sanger og tusle langs elva
3. Melde meg inn på 3T og tvinge meg selv til å trene selv om sofaen ofte roper etter en dag på jobb
4. Ta meg tid til å tøye ut!!


For at dette skal gjennomføres kreves selvfølgelig treningsklær, turen går derfor til XXL på mandag for å kjøpe tights + + Har også bestemt meg for at dersom jeg er flink og trener og magen blir flatere, så skal belønninga mi være at jeg får ta hull i navlen igjen! Hurra!!

God søndagskveld alle sammen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar