søndag 14. juni 2009

Alene hjemme

Jeg har hatt ei kjempefin helg med kjæresten min!

På fredag var vi på Aisuma og spiste helt utrolig god mat! For nesten 1 år siden var vi der og feria 2-åradagen vår, også overraska Einar meg med ei natt på deluxe suite på Britannia Hotell etterpå :) Ganske så bra gave! I hvert fall så bestemte vi oss for å dra dit og spise fredag og den plassen kan jeg absolutt anbefale. Jeg spiste tortellini med grilla kyllingfilèt, masse forskjellig grønnsaker og basilikumsaus. Einar spiste grilla kveite med rekerisotto og grilla grønnsaker. Vi storkosa oss!!

På lørdag møtte jeg Solveig på City Lade, siden feriepengene kom inn har jeg levd som om kontoen aldri tømmes. Men, det var lite spennende å finne i butikkene så vi dro på Tyholttårnet og spiste lunsj. Bakt potet med ost, skine og rømme! Yummi! Jeg vet det er usunt, men herlighet så godt! 20:00 var det kamp på Lerkendal, det er alltid like gøy å dra på kamp med Einar. Jeg blir så innmari engasjert, hopper og roper og banner og hyler til dommeren. Hihi. Einar er heldigvis likedan. Det var en slapp 1.omgang, men 2.omgangen ble det fart på gutta, og når Steffen Iversen kom innpå de siste minuttene kom scoringene. De siste 5-6 minutten scora de 3 mål; 2 av Iversen og 1 av Rade Prica. HURRA!! Rosenborg ligger fortsatt på topp i Tippeligaen, og det blir kjempespennende å se om de klarer å holde seg der.

Nå har Einar reist fra meg, dura rundt i leiligheten kl 4 i natt for å pakke til turen, og kl 6 dro han. Jeg skal rydde og fikse leiligheta i dag, sånn at når kvelden kommer er det bare å finne fram en god film og koooose seg!

God søndag alle sammen! Pass på å lade opp batteriene til ukestart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar