søndag 17. mai 2009

Ja, vi elsker dette landet :D

17. mai er vi så glad i :) Jeg syns alltid at 17. mai er en kjempestas dag! Er så gøy å se på hvor mange som tar turen ut for å feire Norge og så mange fine bunader da gitt!

I år har jeg nok en gang vært i byen med Einar og familien hans. Elisabeth og Frode, Cecilie og Morten og yndlingstantebarnet Andreas :) Andreas hadde fått på seg bunad for anledningen og så utrolig staselig ut!! Jeg hadde tatt motet til meg og tatt på bunad jeg og, men fant ut at 20 plussgrader og ullstakk ikke passer sammen... Vi dro hjemmom en tur så jeg fikk skifta til en annen kjole, så dro vi til foreldrene til Einar. Der fikk vi sodd, supergod trøndermat som jeg spiser meg forderva på. Mamman til Einar hadde lagd en kjempefin iskake, som visstnok er verdens beste, men det vet jeg ingenting om siden jeg ikke er noen kakemons. Jeg sto over kaka og spiste jordbær istedet jeg :)

Håper alle har kosa seg like mye som jeg har gjort i dag, og gratulerer alle sammen med dagen!! Tre ganger tre, hurra!! :D

Verdens beste kjæreste, og han er bare min sin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar