søndag 24. mai 2009

Flinkis og vårstemning

I dag har jeg vært riktig så dyktig!

Først vaska jeg rundt heeeele leiligheta, det har ALDRI vært så reint her, det er jeg sikker på. Tok godt og vel 5-6 timer og, men det er så deilig å være ferdig. Nå lukter det reint og friskt i hele leiligheta og jeg kan glede meg over at det er lenge til neste gang :)

Etter jeg hadde rydda og vaska dro jeg til Plantasjen og kjøpte planter, tenkte jeg skulle fikse litt på verandaen med det samme jeg var igang. Det ble masse fine blomster!!

En klasrose og stauder, håper det kommer masse fine roser!

Ildtopp, margeritter og satuder

Busk fra i fjor og margeritt

Det er våååår :)

3 kommentarer:

  1. Nåeh, så fint det ble! :D Søte blomster!

    SvarSlett
  2. Ble fint!

    Du kan tro det er fint i hagen vår og nå. Gled deg til du får din egen!

    SvarSlett
  3. Hage er jeg litt usikker på... Stor forskjell på 3 blomsterpotter og en stor hage! Så mye å holde styr på da gitt!

    SvarSlett