tirsdag 12. mai 2009

Hæppi!!

Lenge siden jeg har skrevet inne her nå, og det er fordi det har gått i 100 i det siste... Dette kommer nok til å bli et litt langt innlegg :)

Forrige onsdag var jeg i Oslo på kundemøte. Jeg dro nedover sammen med ledern min på jobb, vår mission var å hindre at kunden sier opp avtalene hos oss og flytter til Storebrand. Møtet var en suksess selv om vi nå må stå på skikkelig for kunden og vise at de virkelig blir ivaretatt! Det var uansett utrolig spennnede å være med på noe sånt, lærte masse og ble litt "tøffere". Er i hvert fall et skritt i riktig retning, og håper jeg får være med på mange kundemøter i fremtida!

Fra fredag til søndag var jeg hjemme en tur. Kjørte nedover på fredag i den fantastiske bilen min, og læll om han er en kongebil er 5 og en halv time i bil, helt aleine, litt stusslig. På Dovre hadde jeg en nær døden opplevelse, det begynte plutselig å snø og bilen foran meg bråbremsa for en tulling med tilhenger. Da jeg skulle bremse slo ABS-bremsene ut og min lille Eddy suste i retning grøfta. Aiai! Men, det gikk bra og jeg kom meg da helskinna til Toten. Hadde kjøpt billetter til Oda og, så vi var samla hele gjengen. Veldig koselig :)

Jeg fikk også kjøpt meg kjole i helga som jeg skal bruke i bryllup i sommer. Monica, barndomsvenninna mi på Toten, skal gifte seg med sin kjære Tom, og jeg er så heldig at jeg får være der å delta :) Gleder meg masse!! Har kjøpt sko også, de har kommet på Posten i dag, så jeg legger ut bilde av de seinere.

Ellers har jeg og Einar bestemt odestinasjon for ferietur i sommer, han har lenge hatt lyst til å reise til Dublin og det har jo for så vidt jeg og, så da legger vi turen dit! :)

Alt i alt er livet veldig bra om dagen, superfornøyd med det meste! Håper det gjelder for alle andre og. God tirsdagskveld!


Kjolen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar