onsdag 24. april 2013

Dagen i dag har vært en finfin dag!

I dag har vært en meget innholdsrik dag. For evigheter siden booket jeg time for fotografering av Emma i dag, siden hun faktisk er 5 mnd i dag!! ❤ Einar har jobbet veldig mye i det siste, og siden han jobbet i helga så kunne han ta en dag fri denne uka. Perfekt, for da kunne han blir med på fotograferinga :)

Vi hadde time hos Studio G kl. 10:00. Emma er jo ikke den mest stabile på soving, så jeg var veldig spent på hvordan dette ville klaffe. Som regel dupper hun jo i den tida. Men, i dag var dagen da Poms skulle slå på stortromma. Hun fikk sovet og spist i perfekt timing til timen og var bare en solstråle under hele bildetagningen. Syns hun var så flink! Ble mange forskjellige positurer, og med litt ulike klær og sånt. Fikk en sliten sneak peak på kameraet og det ble virkelig noen blinkskudd. Vi har visningstime den 13. mai og det gleder jeg meg veldig til! :) Anbefaler virkelig fotograf Jonathan Stone - jeg syns han var kjempeflink med Emma og vet det er mange som spør spesielt etter han ved babyfotografering. Han har en egen web side her.


Deretter tok vi turen hjem for litt grøtspising og pust i bakken før vi stappa vogn og unge inn i bilen og satte kursen mot Sirkus Shopping. Der skulle vi se på gifteringer!! Iiiiik! :D Jeg skal visst gifte meg! Vi har valgt ut de ringene vi skal ha og skal bestille dem før helga. I går signerte vi også egenerklæringene, så nå begynner det å demre for oss at dette ska skje og at det faktisk ikke er så veldig lenge til. Moromoro!

Emma har faktisk vært en superduper baby i hele dag, jeg har virkelig kost meg med henne og jeg ser at hun forandrer seg og lærer noe nytt nesten hver dag. Nydelige, fine lille Pomsen min :)

Jeg innser at denne bloggen i stor grad blir å omhandle Emma fremover, dagene går liksom ikke til så mye annet. Men, på fredag skal vi ut å feire bursdagen til Einar, første gang Emma har barnevakt! Så, da kommer det vel kanskje en og annen oppdatering som ikke omhandler baby. Eller, kjenner jeg meg selv rett blir vel hele innlegget om hvor flink hun er som takler å bli passet av farmor. Gad! Jeg har blitt en mamma! Hihi. Nå har Einar dratt ut for å lufte babyen sin (les: bilen sin) så da skal gamleMina trene litt pilates. Det er noe med at når man gifter seg så har man ofte på seg brudekjole, og det er så innmari mye triveligere når den passer...


Ha en super onsdag alle sammen! Avslutter (selvfølgelig) med noen Pokimo bilder ;)

Liiike før det rulles fra rygg til mage, men det var den armen da.

Man blir sliten av rulle-trening, så da er det greit med et lite bad :)
 

post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg har ingenting imot Emma-updates. Hun er så søt! :-D
    Gleder meg til å se bilder:-)

    SvarSlett
  2. Jaa! Blir sikkert å scanne inn å legge ut her :) Gleder meg masse til å se de!

    SvarSlett