onsdag 16. april 2014

It's on!

Vi pusser opp, vi pusser ned, vi pusser opp og ned, mellom en og to og tre! 

Vi holder som sagt på å pusse opp. Vi har "hivi øss rundt" å begynt med trappegangen nede i kjellern. I mai/juni begynner vi med hagen og med kjelleren, da er det greit at trappegangen er ferdig og har plass til stabling av alt som nå står på kjellerstua. Målet er å ha kjellerstue og soverom i kjeller klar til desember, for da har vi bedt disse gærne totningene oppover for å feire jul her.

Gangen er vi kommet godt igang med, i kveld har vi fått opp taket. Jeg har kappa, skrudd og fila gips som bare det. Fliiink! I morgen, når Emma dupper, så begynner jeg å sparkle taket. Deretter blir det maling av tak, montering og kobling av diwn lights, varmekabler og gulv legges og så lister vi. Tilslutt skal trappa opp, og jammen har jeg tatt på meg pussing av denne også. Den skal males, i hvilke farge er uvisst. Den som venter får se :) Nå har jeg inntatt sofaen og en liten Frydenlund har krabba opp i fanget mitt.





God påske, klomperter!

2 kommentarer:

  1. Ja ja, de veit åsen en itte skar kjede seg... God påske!

    SvarSlett
  2. Bra dere fortsatt holder koken. artig å pusse opp. blir sikkert kjempe fint i kjelleren deres:D

    SvarSlett