tirsdag 25. november 2008

Ventetida er snart over...

Heei hooo!

Nå er det snart 1. desember og høytiden jeg har venta på i en evighet kan begynne. Det er ytterst få ting jeg er så glad i som adventstida/jula - julegaver, julepynt, julemat, julekaker, julebrus... Fantastisk!! Årets julekalender er Jul i Blåfjell som helt klart er en av favorittene. Jul i Skomakergate og Amalies Jul er for lengst kjøpt på DVD, og selvfølgelig The Julekalender :) Gleder meg stort!

Har lagd min egen adventstake, må prøve å få lagt ut bilde av den siden jeg faktisk ble rimelig fornøyd med mitt kreative selv. Har også lagd ferdig pakkekalender til Einar og begynt så smått med julegavene... Hihi. Men, det her skal ikke bli noen avhandling, bare vanskelig å begrense seg når man bobler i lykkerus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar