torsdag 29. september 2011

Depp depp duuu


Sånn føler jeg meg i dag.

Det har vært noen hektiske uker på jobb. Ikke fordi vi har hatt tusen ting å gjøre, men fordi det meste av det vi har gjort har gått galt og har skapt haugevis av stress for både oss og kundene. I dag fant vi ut at jeg, Mina, har gjort en skikkelig brøler tidligere denne uka og det var dråpen som fikk begeret til å renne over for kunden vår. I tillegg holder jeg på med en kjøring som jeg sliter litt med, og jeg får ikke hodet mitt til å henge med når jeg holder på. I morgen må jeg på jobb så tidlig som mulig, og fikse det slik at kjøringa er klar til kl 09:00. Uff... Det er et sliiiiit. Kjenner meg sliten og smådeppa.

Så, det ble nesten 1 time overtid i dag. Jeg måtte løpe som besatt for å rekke en optiker timer. Hos optikeren fant de ut hvorfor jeg sliter med fokuset og det ble bestemt at jeg må ha nye briller. Nye, dyre briller. Innfatninga er grisebillig, men glassene drar opp. Jaja, de er i hvert fall fine :) Jeg skal bruke de daglig, ikke bare når jeg leser eller sitter foran dataen. Jeg er så vidt det er langsynt, men problemet ligger på skjeve hornhinner og fokusering. Høyreøyet mitt er hovedproblemet, og jeg er visst dominant på høyreøyet - altså bruker høyreøyet mest - og dermed blir det slitsomt for venstreøyet å kompensere. Lenge leve progressive glass med prismer!

Nå skal jeg jammen meg gå å legge meg. Sur og sliten og littegrann lei meg kjenner jeg. Fysjom! I morgen er det helg, det blir en fin dag.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar